Monday 19 March 2012

SOMEONE LIKE YOU .

    assalamualaikum . lama jugalah tak update blog ini . busy kene CLOSING seminggu . balik tak sempat online , tidur then sedar sedar sudah pagi , harus bekerja semula .

sekarang ni setiap kali naik kereta for sure la lagu adele-someone like you tengah on air. nostalgia betul lah lagu ini . dulu dulu kala bila tension belajar i would leave all my chores and went to the main hall regardless when the time was . ye lah duduk dalam asrama , terkurung . nak fly ? malas lah nak buat hal . cukup cukup lah masalah . HAHA . once , i went to the main hall alone at 10pm just to get this whole BURDEN OUT FROM ME . setiap kali jari ini sentuh keyboard piano - rasa tenang lega . biarlah walau cuma ada saya sendirian . itu lebih baik .

kenapa dengan lagu ADELE-SOMEONE LIKE YOU  tuh ? dia ajak saya pergi main hall satu petang time riadah ni . dia suruh saya ajar dia main piano . saya macam ??? . saya nak ajar orang ? c'mone lah bergurau ke apa . saya main suka suka je. saya paksa dia tunjuk skill dia . WAHHH HEBAT ! AWAK LAGI HEBAT RUPANYA . AZYAN SYAHIRA AZMI , kenapalah pura pura seperti saya yang tahu semua . petang tu merupakan last day we were together -as in school for that year .

jari jemari dia yang halus mula lah menari nari mencari key dan notes yang sesuai . lagu ini untuk shazliyana . simply , SOMEONE LIKE YOU . dia suruh saya menyanyi (HOBI tuh . apalagi nyanyi je lah ^^) selalunya saya main lagu IT ENDS TONIGHT-all american rejects & IF I DIE YOUNG-the band perry punya lagu . nyanyi la jugak (of coz lah , kate HOBI ) tapi bila ada membe lelaki , tak de lah saya nyanyi , simply ,SUARA AURAT.

USTAZ RIFQI , pernah cakap . andai salah seorang kami ini jual suara jadi penyanyi maka beliau HARAMKAN segala ilmu yang pernah dia ajar . TERSENTAK juga saya ketika itu . sedangkan saya planning nak cuba cuba jadi keyboardist . Erene -lead singer ,suara sedap ^^ Joshua-lead guitar kami .Shaz-2nd voice. maka terbubarlah segala impian kami nak buat band ala ala PARAMORE .

azyan syahira azmi ni pulak GILA kan paramore . memandangkan paramore punye lagu semua pakai tech sume kan so bila pakai piano . HARU la weyh . dah macam apa dah .

azyan syahira azmi @ STAN-ZA (ni nama registered dia kat SAMURA.eh saya pon ada tau . saya LISA LETTO ) kata 'saya takkan lupa akak , nanti saya dah berjaya sume dreams saya . saya carik akak , saya tak lupa', cara cakap dia tuh as if we're not gonna see each other anymore . she was right . we didnt .

right now , i badly want to be at that moment again where you were there . we were having so much fun . kita berdua tapi seronok macam ramai ramai .cuma shaz , stanza , piano lama tuh . key piano tuh walau sumbang macam mana pun (maklumlah since tahun 84' piano tuh dah wujud kat SAMURA ) bunyik tuh lah yang paling saya rindukan . yup masih ingat , key E yg masalah .

kalau ditakdirkan awak lupa saya . saya tak kesah . yang penting tolong Ya ALLAH , jangan biar saya lupa dia . jangan . saya mohon DIA tolong saya ketika susah kat sekolah dulu . semua orang terlalu busy dengan study . alhamdulillah , DIA beri saya stanza. sungguh saya sayangkan stanza . sungguh .kalian semua takkan faham apa yang saya rasa .
p/s: stanza , tak susah lah rupanya a thousand year kristina perry tuh . = =' okay ability bace score sheet dah macam apa . tak guna betul . ni semua gara gara setiap hari baca menu .

LOVE,
SHAZLISALETTO

No comments:

Post a Comment