Saturday 4 February 2012

YA RASULULLAH !

 Salam,

 Ahad ini saya rasa kita tidak seharusnya bazirkan dengan aktiviti murahan yang meruntuhkan moral.Ahad ini kan hari yang istimewa, kalian tidak tahu keistimewaan hari ahad ini? biar saya ceritakan. pada tarikh ini lah BAGINDA RASUL kita dilahirkan . maka terpadam lah api majusi yang tidak pernah ,dalam sejarah terpadam sebelum kelahiran BAGINDA.bersinarlah dunia.YA RASUL, berikanlah syafaat kepada ku. aku insan biasa. lalai kerana godaan syaitan meski Engkau telah meninggalkan pesan syaitan itu musuh nyata, aku masih terpesong. aku ini umat mu. aku cuba sedaya upaya menghidupkan sunah mu.aku menunggu hari di mana Engkau ya RASUL , bangga melihat ku nanti di alam sana.

1 comment:

  1. alhamdulillah..marilah kita sama-sama menghayati segala perjuangan Rasulullah s.a.w serta menghayati sirah Baginda..

    ReplyDelete