Monday 6 February 2012

RASA TERPISAH .

okay entri hari ini nak cerita tentang sahabat baik saya ,aishah . memanglah kami akan terus berjumpa selalu tapi bukan seperti sekarang ini. hari hari boleh jumpa dia . hari ini last dia kerja bersama saya . sedih la juga the moment i saw her walk away through that back door . its like she will never come in again . HAHA silly :) i know it is :)

then she texted me . she was worried that i may get angry cz i kinda raised my voice at her telling her to sell the butterHELLshortSTUPIDbread.  HAHAHA. she's crazy ! i'll never get angry . u'll never make me :)

Wardah belanjalah satu kedai rasamas ini ( ceyh satu kedai eah?mcm besar je..tak lah kami berlapan jek ) (TERIMAKASEH WARDAH .DIKENANG SELALU JASAMU ) so setiap orang dapat satu papa roti :) ooohh la la SEDAP !

Si gila farhan itu tiba tiba saja perasan nak jadi doorperson . saya biarkan sahajalah ! memang gila saya dibuatnya. KELAKAR kot :) dia paksa orang orang yang lalu depan kedai kami untuk AMEK JUGAK FLYERS WALAUPON SECARA PAKSA :)

saya diberi peluang untuk berfikir semula tentang perletakan jawatan saya itu. saya dinasihati supaya TIDAK melakukannya. aaaagghhhhh, saya benar benar dalam dilemma tau ! saya minta masa selama sehari untuk fikir kan segalanya. esok pagi pagi saya bagitahu sir raja jawapan saya.

o.o  DILEMMA




tak mengapalah . ini happy moments kami di rasamas :) ENJOY .

aishah dengan wardah , eh ada sir raja sekali .
Azizi dengan farhan . selalu gaduh tapi rapat .
Faez ,masa ni beli wedges pastu bagi aishah , wardah dan saya . pelik juga tuh tetiba dia baik . haha

tapi rasanya esok sir raja mesti bengkak dengan saya sebab saya cabut larik balik awal :) HAHA. ah siapa saja lah yang sanggup nak tunggu jam kat tempat cucok kad uh . apalagi . cabut lari lah saya. memang esok pagi 'kena' lah dgn sir raja dan singa itu . apa boleh buat , SAYA TAK SENGAJA :)








No comments:

Post a Comment