Sunday 12 February 2012

SHAZLIYANA dan saya .



                                    SHAZLIYANA . . .
 
  SHAZ = UNIQUE       LIYANA =LEMAH LEMBUT (tak masuk akal kan maksud liyana nie ?! hahaha)


 nama saya SHAZLIYANA . saya rasa anda tahu itu . ini bukan lah satu masalah tapi saya tak rasa lah orang lain ada PHOBIA yang pelik macam saya ni . logik la jugak kalau orang phobia dengan ular ke katak ke labah labah ke . Ada juga orang yang boleh tetiba je tumbang bila tengok darah . yang ni saya tak bohong :) masa sekolah dulu , time tengah buat experiment Biology , we were all asked to test our own blood . i was so excited ( kalau lah saya tahu amek darah tu sakit . konfem la saya tak excited mana pun ) masa tuh la kita dapat lihat siapa hero dan heroin dalam kelas ")

 Dalam kelas saya , ada je girls yang dah pening pening almost pitam .ADA JUGA LA kawan kawan LELAKI YANG TERUS KELUAR LAB sebab dah tak tahan sangat. muka je macho SEKALI ? kasi darah terus gentar :) HAHAHA. apalagi sayalah orang yang paling hebat getak tawa dalam kelas itu . tak faham betul . kenapa takut darah ? darah tuh bukannya nye ada gigi taring pon !! HAHA . ok bila siap test tuh saya dapat tahu lah my blood group . im an AB+ !!!  yeay yeay ! kenapa gembira ? yela darah jenis ni lah yang paling senang sekali diuruskan . kalau tak cukup darah i can accept blood from any blood group !! COOL ! tak payah la nak tunggu lama lama kat hospital kalau ada kecemasan satu hari nanti .  hero dalam kelas ada lah dua tiga orang :) SAYA HEROIN NYA :) entah , tak takut darah cume SAYA ADA PHOBIA YANG BEGITU PELIK .


SAYA SANGAT PHOBIA APABILA ANDA MEMANGGIL SAYA DENGAN NAMA PENUH SAYA :

            SHAZLIYANA

 its like i've done something REALLY wrong ! NORMALLY , people call me by my full name when they are ANGRY . okay here are some situations where my FULLname are normally being used .kalau saya tak bersalah pon saya rasa terkedu . ye, macam memang saya yang salah padahal tak de buat salah apa pun .

. Shazliyana , tidy up your room !! 
.Shazliyana , where are all my stuff ?!
.Shazliyana , angkat lah baju tuh ! kan dah nak hujan !!! 
.Shazliyana , mana buku awak ?! buat apa tinggal kat rumah ? nenek awak ke yang nak belajar ?!!   


  so itulah masalah saya , SO KALAU TIADA URUSAN RASMI , SILA PANGGIL SAYA SHAZ . itu sudah memadai , sekali lagi , panggil saya SHAZ :)  kan dah kat a, PHOBIA saya memang la pelik . merepek je kan ? lagi satu saya phobia binatang kaki enam ni . MERAYAP TERBANG semua lah menatang ni boleh buat . HEBAT DOE ! but the thing is , geli kot ! ok dah tak payah la nak intro panjang panjang . binatang tuh nama dia LIPAS !  adoooooooiiiii kalau ade sekor tuh kan , saya rasa macam nak lari je lah . ooii , memang pengsan la saya kalau jumpa dia ! DOA elak  ANJING saya tahu lah , DOA elak lipas tak pernah pulak saya tahu !!!! 


LOVE,
SHAZLISALETTO .

No comments:

Post a Comment