Monday 13 February 2012

MAAF YE , TAK MUNGKINLAH .

     Weyh , hari ni saya SANGAT melampau tau ! memang saya mengaku . SHAZLIYANA lambat 20 minit kot pergi kerja ! MELAMPAU SANGATLAH itu . eh, jangan nak fikir bukan bukan eah , bukan sebab terlambat bangun or whatsoever okay . SHAZLIYANA salah manage time hari ini . masuk kerja maca biasa tiada masalah semua okay SAMPAILAH ada berita tentang staff yang kene bertugas di PESTA LAYANG LAYANG , PASIR GUDANG , JOHOR . yalah semua pengangkutan disediakan tapi HELL I DONT WANNA GO . okay memang reason dia sebab ada SI TUA KATIK tuh . satu lagi , saya memang la tak nak pergi ! imagine je la what would happen kn , kalau tempat kerja dekat dengan umah pon saya lambat hari hari . ni lagi sampai nak pergi pasir gudang segala . harapan lah ! lagi pula hampir setiap kali pesta tu dianjurkan saya pergi ! SO? sama je pun tahun ni . okay tak nak pergi . lagi pula , sekolah saya masuk pertandingan layang layang kat sana , weyh tak ke malu jumpa students sekolah saya kat sana ?! malu okay -__- '' .


HAHA , setelah menolak dengan keras tawaran itu , sir raja BULI gila gila lah ! habis dia suruh lap segala benda kat restoran uh ! just imagine la dia suruh lap KAKI KERUSI ?! weyh gila ke apa ? haha , saya tak buat pun :) haha . dia memang dengki weyh dengan saya ! ada ke  patut dia mengapi api kan saya dengan singa ?! dengan suara dia yang mengalahkan annoying orange tuh dia berkata ''SHAZLIYANA SUZALI SUDI KAH ANDA MENERIMA ******* (nama penuh singa) SEBAGAI SUAMI ANDA "  weyh ! memang carik pasal ! nasib lah sewaktu sekolah saya dah di latih dalam kelab drama untuk berlakon segala , so TAK NAMPAK lah muka bengang saya ! INGAT CERITA BERAKHIR DI SITU ? pergh dia sambung drama lagi weyh . dia kacau pulak singa uh dia kata , "*****(nama sebenar singa) SUDIKAH ANDA BERKAHWIN DENGAN SHAZLIYANA SUZALI ? " weyh memang tak beragak weyh ! dah lah saya dan singa memang berdekatan sewaktu DRAMA yang sir raja cipta tuh .

pastu tadi time rehat yang cuma sejam itu , saya dan athirah zawani pergi la beli ticket bus kat seri puteri sebab kami nak balik SAMURA sabtu 18/2 ni . imagine la wei sedang hujan kot ketika itu ! HAHA . dah tu naik bus awam terus balik jusco . saya lambat masuk kerja 5 minit . alah biarlah , itu TRADEMARK saya :) HAHA . minggu ini saya kerja dari 10 pagi sampai 6 petang ! BAHAGIA weyh tak payah CLOSING . bila saya reject tak nak pergi pesta layang layang uh , sir raja terus tukar jadual saya ! dia bagi saya kerja 12tengah hari  sampai 11 malam stret seminggu !!! BAPAK LAH WEYH ! tengok lah , saya balas dendam nanti !



LOVE,
SHAZLISALETTO

No comments:

Post a Comment