Friday 17 February 2012

MALU SIOOOTT ! HAHA

   okay , ini akan jadi post paling pendek shazliyana . SHAZLIYANA dengan nakal ingin mengacau si MURNI yang berlenggang lenggok keluar dari pintu depan KFC . MURNI sudah habis waktu bekerja , kebetulan SHAZLIYANA menjadi doorperson ketika kejadian berlaku . SHAZLIYANA with full speed trying to jump out at MURNI sekali tiba tiba licin pulak !

apalagi , skidded la SHAZLIYANA seperti kenderaan yang terbabas . tadi saya kata saya doorperson an ? mestilah saya pegang menu dan flyers and so on . maka BERTEBARAN la menu itu .waktu itu tindakan refleks saya was gettin up ASAP and ran inside . ergh , dah la ketika insiden YANG SANGAT MEMALUKAN itu , musuh saya ketika darjah 6 itu sedang menjadi doorperson ! MALU . FULLSTOP .

LOVE,
SHAZLISALETTO 

4 comments:

  1. Mak aih . Ini sangat kelakar . haha macam macam lah kau

    ReplyDelete
  2. tau pon kau ! dah A.Z yg doorperson weyh . mmg tak macam malu lak aku kan . wardah sir raja berdekak je . sialan = = '

    ReplyDelete
  3. proud to be there and witness the moment(;

    ReplyDelete