Sunday 12 February 2012

I NEED HELP IN ANGER MANAGEMENT

okay ceritanya begini , saya rasa saya ada masalah jiwa lah . bukan GILA ooiii ! just that maksud saya jiwa kacau .  kalau dulu saya BOLEH mengawal tau api marah saya . sekarang ni kawalan marah let's say my anger management arent working so well . i just dont know where the problem lies . even the tiniest thing that couldnt trigger a normal human being rage could cause me a real deal of bloody hell  ... ah sudah sudah mencarut pula ! bukan dapat pahala pon ! lepas saya tahan marah nanti saya sakit kat tulang pipi . MEMANG PELIK WEYYYHHH. tapi sakit lah , macam lenguh  lenguh gitu .

MARAH ITU API SYAITAN ! bila marah duduk , kalau sedang duduk maka lebih baik berbaring . tapi kalau saya marah saya memang diam dulu . kalau saya tunjuk terus marah saya tuh maksudnya saya sudah lama memendam lah itu . TETAPI SAYA TAK PAHAM LAH ! SENANG SANGAT NAK BUAT SAYA MARAH SEKARANG INI . tadi tak jumpa tudung nak pergi kerja , saya boleh mengamuk . takde lah tengking apa ke  semua tuh . tapi memang bengang r !

kan dah . benda simple je kot . but i was like a lost bullet man ! i just couldnt control it the way i was . yup ,  I NEED HELP IN MY ANGER MANAGEMENT ..

SO ,
saya sangat memerlukan kesabaran sekarang ini . kawalan terhadap api marah syaitan semakin longgar . setakat ini saya masih mampu dan kuat tetapi saya SANGAT memohon supaya ALLAH kurniakan kesabaran buat saya . kalian tolong doakan boleh ? terimakasih .
 LOVE ,
SHAZLISALETTO
 

No comments:

Post a Comment