Friday 2 November 2012

PROFILE JADIAN



okay , oleh kerana ada beberapa konflik sikit pasal sem II maka saya pun log in FB acc sebagai Sekretariat Mahasiswa Asasi . tujuan asal adalah untuk menyelesaikan masalah je lepas tu lama lama jadi nakal . KACAU JE LAH SEMUA ADEK BERADEK LAIN ! HAHA . SEMUA ADEK BERADEK SMA TAHU DAN DAPAT TEKA SAYA YANG PAKAI ACC TUH . SAYANG SEKALI . SI AFI NI . ALAHAI ~ bulat bulat dia percaya . hahaha . ni dia antara mangsa mangsa bertuah . enjoy adekberadek . nukilan buat kalian .



mangsa :
Amirul Yusof
Nur Ashikin Shaharudin
Fatihah Hamidi
Helen Catherina
ANIS AFIFI ( UTAMA)


sorry bos ! menyamar jap :)
hahaha . maka agenda ini berterusan lagi . di saat saya sedang menulis entri ini , Afi still tak tahu saya dalangnya .




ammel jadi suspect ! see ammel , kau nakal sebenarnya. HAHA
semua orang ye SEMUA , 1st guess dorang ialah 'Shaz' . haha . apa jahat sangat saya nih ? haha . ni Afi adalah mangsa paling AWESOME !


NASEB MIRUL DIAM . THANKS ABG TED :) HAHA





































































































































































































lagi lagi ammel yang dituduh . buktinya Ammel ialah seorang yangggggg ..... ? HAHA



LAST ONE ! BIG IMPACT ! :)
 maka di sini . saya menyusun jari memohon keampunan kepada Afi dan Adekberadek lain . HAHAHA . serius kelakar gila Afi . siap pergi check semua wall adek beradek yang online ! silap , patut nya Afi check siapa yang tak online :) haha .



LOVE ,
NANA LISA

2 comments: