Saturday 8 September 2012

SETARAF LANGIT .

OKAY HARI NI BUAT KERJA GILA ! seronok gila . rasa semua masalah hilang ^^

mulamula pukul 3 petang start belajar dengan adek beradek ni yang geliga otaknya , HUZAIFAH ZULBAHRI . zaifa pun ajar lah shazliyana denga faizi pasal HYBRIDISATION (jadah = = ' ) . paham lah jugak daripada zero, nothing ! thank you huzaifah .

lepas tuh jalan-jalan dengan atiq and faizi, huzaifah balik terus sebab ada hal(jumpa awek padahal)
haha. lepas tuh kami nak balik la lepas pusing pusing puncak alam . faizi kata 'jom naik sana' . atiq diam je . saya ''JOMM! '' . SO ATIQ FOLLOW LAH

dah sampai atas jek , faizi macam munyettt , haha . berlari sana sini , risau saya . yelah ! tingkat 17 kot . kalau ke bawah , memang tak rupa manusia ah nanti kau faizi . saya jalan je lah along the way kat atas tuh . atiq kelakar - 'weyh aku gayat , ni gayat' dia memula tengok je la kami , pastu dia letak beg dia , dia bawak kelua DSLR dia , baru dia hilang nerves duduk dekat atas tu :)

<--- ni frame ke berapa pun tak tahu sebab cuak kot kat atas sana dengan angin yang laju gila . tudung terbang terbang bagai . TAPI SERONOK .

                                                            

ni pulak muka atiq sebelum dia sampai level topmost ------- >








<------ ni faizi , konon konon site visiting lah ~ haha . sia sia hari ni dia kene tumbuk sebijik sebab nakal gila = = ' pergi sabotaj shazliyana dengan atiq , ah memang tindakan reflex saya berupa sebijik tumbukan lah di bahu . terdiam kau faizi . HAHA .

No comments:

Post a Comment