Thursday 27 September 2012

INDAH SUSUNAN SEMUA .

INGAT , susah macam mana pun , ALLAH takkan sia sia kan usaha hambanya ,
tadi baru je habis test 2 , physics and chemistry. huh , seronok saya menjawab . seronok !

petang tadi lepas Asar je rasa nak keluar tau , so saya tunggu je lah bus sorang sorang nak pergi shah alam seksyen 2 naik U90. tetibe sister sorang ni drpd biro SDK membebel ckp tak payah keluar lah bahaya lah apa lah ~ booo yana. HAHA .

so saya ugut , kalau tak nak saya keluar sorang sorang , teman saya bagi ikan makan dekat tasek FSK 6 tuh. maka sang Rihan dan Amni pun terkocoh kocoh bersiap cepat . saya beli lah roti gardenia kat Is Mart . takkan nak bagi ikan makan roti dah expired . kesian kot ikan ~ ni hasilnya :)
ikan zaman sekarang telan duit je tahu .

lepas tu si Amni entah apa masalah dia , dia termasuk dalam tasek tuh = =' aduhai . dia libas libas air lalu air libasan tasek itu pun ke dalam mulut saya akhirnya merasa payau *ayat berbelit macam prosa klasik kan ? tuh pasal dulu time skola masuk kelas pemulihan bahasa melayu .

Rihan seronok gila bila Amni belanja kami eskrem dekat PSB . pastu sakit gigi sampai pening kepala . baru tahu dia ni gigi sensitive.
Amni(oren) dengan Rihan(biru) <3


TAPI YANG PALING SEDIH HARI NI IALAH :
SORANG ADEK BERADEK SAYA DAPAT TAWARAN KELUAR NEGARA , UK. MENAGIS LAH SEDIH . DEAR AMIR AKASHAH , JANGAN LUPA KAMI DEKAT SINI TAU . INGAT SELALU ''work as a team close as a family''.Amir Biro SDK , Amir takde siapa nak jaga Disiplin kita semua , hah ni lagi lagi TP kau ni , bukan betul sangat :'( 

Amir kata nak doakan saya . *Nangis lagi . SEDIH LAH !! bonding family ni entah la somehow buat saya rasa kuat duduk dekat PALAM ni . Liyana lah kesian , dia call saya nangis2 sebab Amir nak pergi dah . Yana pun SDK jugak. Yana nangis macam ada orang mati . Dear Yana , kita kene lepaskan Amir sebab itu yang terbaik untuk Amir . kita dekat sini cuma mampu doakan Amir .


DEAR Amir ,

ingat tau , apa apa pun , Amir tetap keluarga kami . Hope dapat jumpa Amir sebelum Amir fly :(

SHAZLIYANA
 

6 comments:

  1. alolo sedihnye shaz. hehe.. jangan sedih2,aku ada nih. pegi tasik tak ajak :( weh,follow blog aku cepat. haha

    ReplyDelete
  2. nak ajak memang boleh , bukan kau keluar ke tadik haaaa ~

    ReplyDelete
  3. sy pun sedih gak wk2 dy bg tau...wk2 tu nak g solat magrib...terserempak n dy ckp dgn senyuman yg gembira...x mhu la tunjukkan muka sy yg sdih jd sy sembunyikan sje dlm hati sbb nak dy gembira (laki mmg mcm ni)...mmg bertmbh kegelisahan hati ni...spnjg kat RSU tu ketenangan ada tp semangat tu hilang...mungkin sbb trfikirkan Exam n pemergian Akasha...well u konw what folks?...Akashah already near to grab the star...so, what we are waiting for? STUDY... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni syaz, malu aku >.< sedeyhh.. T_T tapi dia call aku happy2 so aku pun happy untuk dia. pemergian sorang lagi kawan aku ke luar negara buat aku rasa lagi semangat nak grad asasi with flying colours results. dia selangkah ke impian dan cita2. may Allah bless him always. lets pray the best for us in final ! :)

      Delete
  4. dia bukan sekadar kawan , dia adek beradek kita semua . cehh boss kalis perasaan , padahal dia sedih tu . xpe yana , SDK akan terus maju ! ada boss dan TP TP sekalian utk bantu korng ^^

    ReplyDelete