Thursday 24 May 2012

Seriously, rasa FRISKIES macam ni ?! PUIH .

 ini memang gila . hari hari saya bagi Sang Hitam makan tau . la tak susah pun jaga kucing really . just pour over some cat food and watch him eat all clean up . Sang Hitam ini boleh tahan mengada dia . masa dia tengah makan , shazliyana kena tunggu dia . so duduk la sebelah dia kat lantai dapur tuh sampai dia selesai memakan segalanya .

masa dia makan makanan kucing berperisa 'seafood' muka dia ambooii beriya makan macam sedap sangatlah Friskies tuh . alang -alang time tuh pulak saya macam rasa lapar (bukan macam , MEMANG) . so korang dah boleh figure out la kan what the heck yang saya buat ?


ye tahniah tahniah , BETUL TEKAAN KORANG !

shazliyana makan sekali dengan sang hitam .

sampai sekarang saya menyesal gila makan makanan kucing tuh . PUIIHH !!! PUIIHHH !

tak sangka pulak tastebuds saya ni active gila. letak je cat food tu kat lidah terus.SERIAU.mak oii terus berlari dekat sink pergi basuh lidah . = ='

kuat betul rasa friskies ni , saya minum air pun still boleh rasa . last solution ,

AMEK DISHWASHER SAPU DALAM MULUT .

memang tiada lagi manusia gila dalam dunia macam saya
dan serius saya rasa bodoh gila .dan marah gila.dishwasher lagi teruk rasa dia =='

lari lari bukak peti ais amek MADU LEBAH . settle masalah .

LOVE,
SHAZLIYANA

No comments:

Post a Comment