Sunday 20 May 2012

BUNGA SYURGA .

 terdetak hati kan bila buka dan baca entri ni ''BUNGA SYURGA''

dah kenapa pula shazliyana ini berkata kata tentang SYURGA .

wahai gadis ,setiap kamu ada sekuntum bunga di syurga . bagaimana bentuk jenis bunganya?

WALLAHUALAM ,saya tidak tahu . hanya ALLAH tuhan yang satu mengetahui segala galanya.

this is the dreaded part of all,

untuk setiap lelaki yang si gadis puja
maka untuk setiap itulah gugur kelopak
bunga di syurga .

ya saya faham, remaja dan cinta itu sama ajalah dengan air dan ombak .langsung tidak dapat dipisahkan.semua mengharap hubungan yang terjalin mahu terus sampai jadi pengantin cun dan hensem tapi ada je yang buat seronok seronok . cari pengalaman katanya . HAHAH . eh saya lain ,saya ni bukan buat seronok seronok cuma jodoh je tak panjang! HAHA. tak tak !



saya tak mengorat anak teruna orang pun .saya baik. okay tidak mahu buka pekung kat dada sendiri . MALU :)

tapi itulah .satu soalan , bagaimana agaknya bunga syurga kita sekarang?
biarlah nanti lelaki yang kita puja itu cuma sang suami yang sah .
ah kan sweetmuit macamtuh.romantik wooo ! aww aww :')

ADAM LEVINE . tak nak puja awak lagi . puiiihh! *please adam levine , JANGAN BACA BLOG INI .    haha SI GILA ini .

p/s: agak nya bunga syurga saya cuma tinggal daun aje :'( sob sob takpe takpe .sedang berusaha agar daun itu tidak gugur macam kelopak bunga yang lain.

LOVE,
SHAZLIYANA

No comments:

Post a Comment