Monday 9 April 2012

OTAK BERKARAT . DIRI SERUPA BIAWAK . FAMOUS MACAM BINTANG

 okay sekarang ni tengah fikir ayat tau nak taip kat resign letter ni. al maklum lah dah dapat tawaran segala cuma tawaran yang saya dapat tak sesuai dengan jiwa raga saya . UTM offer diploma perakaunan . okay . account BANYAK number yang terlibat . bila BANYAK numbers yang terlibat otak saya bersepai seperti tembikai yang kene gunshot guna AK-47 pastu kita review slow motion dia . ah macam tuh lah lebih kurang . HAHA.

so sekarang ni ceritanya nak berhenti ah . okay . offer masuk bulan 6 tapi takkan nak kerja sampai abes kot mestilah nak juga rasa jadi penganggur kan? so mahu jadi penganggur selama sebulan : itu pun saya akan mendaftar pada bulan 6 . apa jadi dengan MEI saya? oh HAVE FUN LAH !!!

kali ini confirm . saya takkan tarik balik notis perletakan jawatan saya :) sedih ? eh kenapa harus begitu. life's go on whether you like it or not . ya mungkin berakhir semua segala hubungan dengan rakan sekerja tapi inikan salah satu proses kehidupan .

okay MEI ini HIDUP saya akan menjadi begitu SIBUK dengan SEGALA planning yang nice semuanya . mula mula travel tanpa parental guide (COOL an?!) ke Batu Pahat (BP) round round melepak sana sini jejak Kuala Lumpur (KL) selepas seminggu kembali ke Johor Bharu (JB) terchenta . maka bulan MEI ini BBQ sekali lagi ya semua !! okay serious kali ni saya TAK MAHU jadi BAHAN kalian lagi . yup, walau rase famous sekejap tapi errr, penat doe . HAHA . siap beratur nak tangkap gamba segala . sudahlah ,jangan buat saya rasa TERlalu diminati .


ingat simpan duit gaji yang tidak seberapa ini untuk beli keyboard . KEYBOARD lama ROSAK sudah tidak layak dipandang langsung . tapi alahai keyboard sekarang makkk oooiii MAHAL DOE ! kenapa tak mintak parents jek belikan ?! alah kan result SPM MACAM SAKAI so MALU lah NAK MINTA APA APA REWARDS DARIPADA MEREKA = = ' sudah menjadi kebiasaan apabila marah sedih atau gelisah , saya lepaskan dengan bermain piano di sekolah dulu . dah 2 tahun berterusan begitu menghadapi hostel life . dekat rumah mana ada PIANO . keyboard pon rosak . so sekarang nak tahan marah saya buat bunyik 'iissshhkkkk iiissskkkkkhhhhh' HAHAHAH dah macam biawak pon ada doe .

ah sudah sudah . nak type resign letter dah kejadah apa saya UPDATE BLOG pulak nih ! = ='


LOVE,
SHAZLIYANA

No comments:

Post a Comment