Friday 27 April 2012

DALAM LATIHAN PRAKTIKAL MENJADI GADES MELAYU TERAKHIR

okay berazam untuk menjadi seorang gadis yang lemah lembut FOR REAL kali ini. tawaran sambung belajar sudah dapat ,alhamdulillah walau tidak se-GRAND orang lain tapi ini platform saya untuk reach for more .ye platform ni kecik tak dipandang orang tapi jangan lupa semua benda yang famous hari ini was build from nothing .

ye program SAINS naseb bukan program MATH ke apa ke . tapi serius lah dalam program sains ni ada math.UNTUNGLAH ~ = ='

maka saya dan sahabat baik hidup mati ini akan melanjutkan pelajaran bersama. sedang berdoa agar kami menjadi roomates.NICE lah kan? dekat tempat baru ni nak belajar tak perlu pakai baju sekolah . SUKA SUKA! reasons? simply malas nak gosok . serious tak ada perempuan macam saya. pernah saya gosok baju sekolah je kain tak gosok sebab malas . HAHA. eh duduk asrama rushing kot ! logik lah kain tak gosok.dear future husband,dont woryy i gosok baju u hari hari ^^

ah here's come all the ermm let's say DRAMA.

hari hari shazliyana nak pergi kelas pakai baju kurung . ok tak tahulah sampai bila azam ni nak berjaya tapi ni short term aim saya bulan ni lah . long- term aim? sudah tentu lah degree di universiti terkemuka dunia? ayat gebang? DUNIA TAK LAH BESAR MANA pun. besar lagi red dwarft(kalau belajar astronomi ,its a star,a red GIANT star)

memang shazliyana nak fight abes abesan lah kat KMJ nanti . semua salah saya buat kat asrama dulu saya tak nak buat dekat KMJ sebab SEMUA ITU DROVE ME OFF COURSE from my goals.  SESAT jadinya.perkara homesick tuh tak menjadi masalah rasanya sebab 2 tahun SAMURA kalau homesick lagi mengada lah tu.

sekarang tunggu konvo kat UTM nak shopping baju kurung , aw aw AYU nyerrrr ~

LOVE,
SHAZLIYANA 

4 comments:

  1. oO
    hihihihi.
    the making of the ayu shaz!

    ReplyDelete
  2. btw , dekat matrikulasi bukan memang wajib pakai baju kurung ke untuk kuliah . selain dari jubah lah . tak ke ?

    ReplyDelete