Tuesday 7 February 2012

CHRONICLE .

okay begini cerita nya , saya offday hari ini ! BAHGIA TERASA ! selepas solat subuh , saya pon tidak sedarkan diri kerana terlalu penat . semalam customer datang sangatlah ramai . saya sampai bergaduh dengan kawan sekerja saya . GADUH? eh tak adalah bertumbuk segala cuma sayalah tertinggi suara . ya , memang salah saya . orang nak bergurau ,saya yang terlebih pulak sensitive nya .si farhan gila semalam baik gila ! siap tolong basuh sudu ( alah ,dia tolong basuh BEBERAPA jek ,tak guna kan? kalau nak tolong, basuh je la semua sekali ) .

EH ! ITU CERITA SEMALAM ! DAH LAPUK . INI CERITERA HARI INI.
arakian , saya berjanjilah dengan Noor Aishah Rosli nak pergi tengok movie Chronicle di U Mall . janji saya pada pukul 11 pagi . memandangkan saya ada masalah tentang semua yang berkaitan masa (HAHAHA) , saya pon datanglah pada pukul 11.50 pagi . yang penting saya datang kan ? motif utama hari ini adalah untuk teman Aishah pulangkan uniform kerja .

masa dalam wayang itu , saya tanya banyak kali 'betulke theatre yg kite masuk ni ? betulke cerita ni?' banyak kali jugalah saya paksa si aishah tuh check ticket kami . memang tak salah ! MULA MULA CERITA TAK PAHAM KOT .erm erm erm TIME DAH DAPAT KUASA TUH , MEMANG MANTAP LAH BEB ! da la dapat bonus , pelakon pelakon itu kacak  semuanya mencairkan jiwa raga kami . hampir telupa kami kepada kekaseh kekaseh hati :) HAHA . best la weyh , daripada tengok AZURA yang merepek itu adalah lebih baik kiranya kalian tengok CHRONICLE :) 

Lepas tuh berjalan kakilah kami berdua ke Jusco . hilang SEKILO tau berat saya !!! (penipu beso ) macam biasalah sir raja . lihat je kelibat aishah , menjerit jerit lah dia , 'babbyyy , sayang ' segala . weyh rasa nak hempuk je kot dia ! kalau tumbuk ke depan kau karang ! (ceyh bajet berani . eh berani tau ! tali pinggang hijau dua ! ) . oleh kerana kesilapan kawan sekerja kami , kami dapatlah  mochacinno free . tapi saya tertanya tanya . halal ke ? kami tak bayar pun . TAKUT 0.0  

KERANA KESOMBONGAN DAN EGO SAYA , SAYA TERPERANGKAP ! kawan kawan rasamas (semuanya lelaki itu) berkata saya tidak tahu masak ! apalagi saya pun berang lah lalu menjerit , 'sape kate saya tak reti masak ! okay fine ,tggu lah ! saya bawak makanan saya masak esok ! ' SEKARANG INI MENYESAL LAH SAYA KERANA MEREKA BENAR SAYA TAK TAHU MEMASAK ! bagus ! esok pagi pagi buta harus ke pasar beli ikan ! nak masak ! benci lah saya !

HARI INI INDAH ! TERIMAKASIH AISHAH :)

1 comment:

  1. Nanti jgn lupa cerita kat aku apa diorang komen pasal kau punya masakan . haha

    ReplyDelete