Friday 14 February 2014

The End Of Sem One : Results




Hi ! Im so happy !!! results final sem 1 dah keluar . unexpected results of course ! kalau nak kira usaha aku , sikit sangat aku beri ..tak layak untuk keputusan macam ni .Ini semua hasil dari bantuan ALLAH Maha Pemberi , Maha Mengasihani , Maha Mendengar , ALLAHU !

Ini juga hasil dari doa dan sokongan keluarga :)
Ini juga datangnya dari perkongsian ilmu oleh lecturers:)
Ini juga hasilnya dari doa sahabat sahabat sekalian :)

tapi bukan ini yang buat aku gembira sangat ni . yang paling buat aku rasa nak lompat terbang tinggi ni sebabnya kawan kawan aku pun semua result AWESOME. mana ada benda lagi best other than being successful TOGETHER kan .

BERJAYA SAMA SAMA .

7SEM JE LAGI NAK GRAD,
7 SEM JE LAGI NAK JADI ENGINEER,
MOGA PANJANG UMUR SUPAYA DAPAT TERUSKAN AMANAH INI ,IN SHA ALLAH :)

untuk sem dua , kena lebih keras usaha nya Shazliyana jangan lupa ituuuuuuuuu :)

Mohon bantuan doa dari kalian semua agar dipermudahkan jalan dan dipanjangkan umur untuk completekan degree ni . Terima Kasih :)

SHAZLIYANA


No comments:

Post a Comment