Wednesday 31 July 2013

LAMA NYAAAAAAAAAA TAK JUMPAAAAA !!!

HAI HAI HAI ! ( eksaited ni entry ni eksaited-ness overload )

I just got back ni , tadi drive sorang sorang pergi kedai nak beli telur buat makan nanti sahur hahahaha . tapi tak pergi kedai belakang rumah , kita pergi jauh sikit  (jauh banyak sebenarnya , saya suka jalan jalan )

i dont know why i bukak je tingkap i (belah driver ) and belah front seat tu .. nak rasa angin malan lahhhh kot kaannn :)

lepas tu ada dekat satu selekoh ni , i was about to turn right , ye lah jalan nak balik rumah kita lah kan tapi ada motor pulak kat sebelah ni , alahaiiiii = = ' dah cuak dah masa tu kot kot dia tergesek ke kereta i , susah pulak karanggg nak kena hantar ketuk dekat workshop bagai ....... ah leceh .

so ni niat nak jeling lah sebenarnya ni kat mamat motor tu ( garang gila ni garang gila . hahaha ) Kita pun jeling lah . oii  HENSEM OHHHHHHHH

sekali dah jeling , mamat tu jeling balik ! ALAMAK AIIII !!!

tiba tiba .....

mamat tu jerit '' OIIII , SHAZ !!! ''

yang kita dekat sini dah dalam hati dah bunga bunga dah  , '' eh , dia kenal aku lahhh , alamak suka nya kitaaaaa ''

masa tu gelap kan , tak nampak muka sangat . okay lah kita jeling lagi sekali :)

YA ALLAH ! KAWAN LAMA GUA WEYH KAWAN LAMA GUA !



Topek :  Berhenti tepi weyh berhenti tepi  !
Shaz    :  Tepi mana weyh tepi mana ?!
Topek : Eh entah kau , aku bawak motor je ni , kau lah dengan kereta , kau berhenti je lah mana mana .
Shaz    :  ah okay okay , ikut aku ! aku berhenti depan tuh .
Topek : Kau ingat aku lagi ! Qilah Fadhil tak ingat aku weyh , hari tu jumpa masa ujian memandu , aku saja                    
  lah mengusik dia . Dia jeling pulak . Bila aku bagitau aku ni siapa , boleh pulak dia kata aku buat plastic surgery ! kurang hajarrr . *gelak*
Shaz    :   Amboiiii sekarangggg , cuba try amek gambar dulu dulu , letak sebelah gambar kau sekarang ! amboiiiiii ! 


apa jadi dengan kau Topek oiii (Taufiq) ?? kau sejak sejak balik Malaysia ni amboiiiiiiiiii ~ 



ha'ah , betul lah , kitorang sembang tepi jalan tuh ah . hahahaha . Topek ni budak medic , ni baru balik Malaysia . So sebab lama tak jumpa kan , berborak lama lah . Tanya dia pasal itu ini , dia tanya pasal itu ini . sembang pasal masa darjah 4 dulu . pehhhh kenangan silam di ungkit semula ni nostalgia habess lah kaann :)

so i told him about me turning down the medic offer , so dia macam ''lah kenapa ?!!''
dah cerita semua apa semua so dia kata ''ha'ah , baik kau tak payah jadi Dr ! *gelak*  ni aku ni malas lah nak on call semua haishhhh , aku belajar semua okay , seronok je tapi ni on call ni malas nyaaa ''

relax lah weyh , nanti kau masa houseman , beratur weyh nurse hot hot nak kat kau , tak pun tu hah Dr kat hospital tu .  Belajar rajin rajin Topek ! eh sungguh tak sabar weyh tengok kau jadi Dr :)

RAYA DATANG RUMAH ! JANGAN LUPA ! Cc : Topek_Prince


SHAZLIYANA

1 comment: