Sunday 11 November 2012

TAK SERONOK BERJAYA SORANG SORANG :)

memang jadi burung hantu lah ni , dah pukul 5 pagi .Insya-Allah kejap lagi azan subuh :)
tak nak tidur takut takut nanti terlajak SUBUH , haishh merana saya dekat neraka nanti , tok seyh ah gitu ambo , mintok jaohh laaahhhhh ~

PALAM ajar saya erti sahabat , masa itu tak memainkan peranan sebenarnya , kalau kita dah berkawan lama pun hampir berbelas tahun tapi benda kecik je boleh rosak hubungan tu semua , bukan persahabatan itu namanya .

setiap persahabatan akan menerima dugaan . persahabatan yang ikhlas dan jujur kerana ALLAH sudah tentulah akan succeed punya test hidup tu :)

terimakasih DILA , semua yang Dila kata ni adalah cerminan diri Dila juga sebab kawan atau sahabat itu adalah cerminan diri kita .

DILA MEMANG ''USTAZAH'' :)


boleh pulak letak ''nak letak gambar dia kang kene saman '' apa lah Dila ni == xde makna lah nak saman orang , banyak lagi syallabus nak kejar ! haha

sungguh saya sangat bersyukur ALLAH beri mereka pada saya . (adekberadek SMA ,Dila ,B1 ROCKS) suatu ketika dulu saya berdoa mintak ALLAH tolong mudahkan saya , ALLAH beri kalian sebagai bantuan itu. ALHAMDULILLAH . ALLAHUAKBAR .

LOVE,
SHAZ

No comments:

Post a Comment