Friday 5 October 2012

PROFESIONALISME

  Hari ini perwatakan saya berubah . dalam ketegasan kami bertiga, saya lah yang paling lembut . yang tak nampak langsung di mana tegasnya .tak layak pun di gelar MT . semua itu berubah. TERPAKSA saya ubahkan .Tak pernah terniat untuk tinggi kan suara , tak pernah terniat untuk membenci semua tak pernah berniat wujudkan gap antara kita adik beradik .Mohon maaf sekiranya ada yang terkesan di hati .selama ini semua yang di tanggung kami bertiga , tak pernah saya ceritakan pada sesiapa pun . cukuplah saya , rafiq dan adib je yang faham . cuma lately ini things arent getting better for any of us . we're struggling for the final now , and also for all the plans we'll be doing for the next sem . yup, kerja belakang tabir tak perlu semua tahu . cuma kadang kadang tu ada lah terasa berat tugas ni , haisshh no matter how hard it is , there's ALWAYS ways to settle it out .

SELAMA ini saya suka kerja sendiri , bagi saya lebih mudah dan cepat . tapi dalam organisasi , saya haruslah menghormati hak dan tugasan ahli lain . saya kena kuat dan sabar , kalau saya sendiri goyah , yang lain pun akan turut terkena tempiasnya .

sedang memohon bantuan ALLAH yang SATU , untuk kuatkan kami adik beradik semua .
sungguh YA ALLAH , CUKUPLAH ENGKAU BAGI KU .

Rafiq , jangan risau . we'll pull this one out together ye orang tua :)
Adib , jangan fikir yang terburuk sangattlah kan ~ kau kene bangga tau ada aku ^^

Julaina , Sue , Sya , Farid ,Teha ,Huzaifah , Hamdi ,Afi , Izzat , Amir Akashah , Neira ,Yana , Abang , Atiq , Ammel , Rihan , Zaherul , Helen , Wani , Faizi , Amirul , Fathiyah , Maton , Nazirah , Amni , Nadia , Ikin , Zuzu : KITA SEMUA BOLEH BUAT NI . NI BUKAN SEKADAR CAKAP CAKAP KOSONG TAU , SAYA YAKIN DENGAN CAPABILITY KITA SEMUA .

KEKALKAN HUBUNGAN KAMI SAMPAI BILA BILA . AMIN

LOVE,
SHAZLIYANA

No comments:

Post a Comment